Музично-теоретичні дисципліни

Марія Герасименко – викладач сольфеджіо за методом Брайніна, концертмейстер

Освіта та досвід роботи:

Сертифікований викладач методу Валерія Брайніна, мама чотирьох дітей. Випускниця Прикарпатського Університету ім. Василя Стефаника.

Викладацьку діяльність вчителя музики почала у рідній школі № 200 імені Василя Стуса.

Через рік відправилась у декретну відпустку на 6 років, а через рік ще на 5 років.

Шукала новий оптимальний підхід для роботи з великими групами. У пошуках натрапила на “метод розвитку музичного інтелекту Валерія Брайніна”, який вивчала безпосередньо у В. Брайніна в Німеччині.

Опановувала метод на своїх власних дітях, а потім впроваджувала його в умовах молодшої школи з великими групами “шкільного класу”. Спостерігала за тим, що працює, а що ні, від чого доводиться відмовлятися, а що підходить ідеально.

“Ніколи не забуду як на випускних вечорах цілі паралелі випускників,120-150 дітей на одній сцені, співали релятивними складами класику – Моцарта і Штрауса!”, – розповідає Марія.
З 2018 року працює в студії “Музична академія”.

Мені важливо навчити дітей розуміти музику, розуміти “ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?”
Це моє творче кредо!
У доброзичливій атмосфері, в ігровій формі навчаю дітей грати мелодії в різних тональностях, співати, підбирати на слух, записувати музику нотами та імпровізувати.
Якщо дитина має розвинутий музичний слух, володіє ритмічними формулами, не боїться нот і не боїться водночас “відірватися від нот”, здатна придумати, зімпровізувати, “зловити мелодію нальоту” – будь-який інструмент їй по силах!

Ольга Кладійова – викладач теоретичних дисциплін (сольфеджіо, музична література)

Освіта та досвід роботи:

З 8 років почала успішно вчитися в музичній школі. Після закінчення середньої школи вступила в музичне училище, хоча на той момент був вибір – або продовжити вчитися музиці професійно, або поступити в медичне училище.

Має стаж роботи 40 років.

Багато учнів Ольги Іванівни стали професійними музикантами, артистами, педагогами, звуко- та кінооператорами.

Головне в роботі – навчити дітей розуміти класичну та сучасну музику, розвивати музичні здібності, щоб діти могли самостійно створювати свої шедеври.

Мій девіз – нема поганих учнів, а є погані вчителі!